Wednesday 30 March 2011

big girl dont cry....




hi all...wihihiiiiii....erm arini nk story bout my peberet song...ermm..im sure korg sume familiar dgn lagu ni an...sape x knl fergie ni...damn SEXY seyh...sy cemburu dgn segala yg ada pd die...wait..PERLU KE?? okeis,, this song,,is one of my favorite song lah... i bet kite sume pasti ade few songs yg kite suke..lagu yg bole cure kite,,the song yg bole reduce the sadness,,frustration,,pain etc..so do i..aq pn ade quite numbers gak la..antaranya this song: big girl don't cry..1st time aq dgr lagu ni..is when i wanna go to uum sintok..tahun 2007..haha,,tahun keramat neyh...ngeeeee....my brother ahmad rudy,,dedicate this song to me..he said sambil gelak.. "here the best song for my little sis"...damn...sentap kot aq..haha,, p tape la...love pny pasal..aq layan...actually....for the whole these times aq x pnh jauh ng family..so each time when i listened to this song,,aq akn nangis (dlm toilet)...hhehe,,keji kot..at that time aq akn tny my self...judin,,asal ang kejam sgt??...mase tu..wahaha,,,air mata da sama laju dgn air yg trun dr shower kolej muamalat...hahahaha...bikin malu..but as the time moving,,aq pon da ley adapt ng my new environment...my campus life..but this song is still remain as my favorite because lagu ni mampu beri aq semangat bila aq down...so...x mau ckp bbyk..uols layan je ok...=)

No comments:

Post a Comment